I starten av februar skrev jeg her min historie. Siden har det skjedd MYE! Jeg var hos legen min og fortalte hva som hadde skjedd, han sendte henvisningen videre til psykolog og anbefalte meg å fortelle til de nermeste. Det gjorde jeg, alle var veldig forståelsesfulle, men det ble et himla liv. Alt har roet seg nå, jeg føler meg bra inni mellom, mens andre ganger er alt helt håpløst. Jeg kommer ikke til å gå til sak, det er helt sikkert. Jeg har gått og ventet og ventet på å få noe svar på om når jeg skulle få komme til hos psykolog. For noen dager siden ringte psykologen jeg hadde fått tildelt, men herregud, hun hadde ikke ledig kapasitet før om 1/2 - 1 år !!!:-O Skulle jeg ventet så lenge så kunne jeg like godt la vær. Men heldigvis finnes det senter for krisepsykiatri i byen, og jeg kommer til allerede i neste uke! Vet det høres rart ut, men jeg gleder meg så utrolig til å kunne få en person å snakke med! En person som er helt inhabil! Det skal bli deilig.
Endelig...
(5 innlegg) (4 deltakere)-
Du er tøffere enn du tror!
Skrevet for 4 måneder siden # -
Vet akkurat hva du mener !!! du har vært skikkelig tøff :o) stå på , tro på deg selv ! jeg har vært i samme situasjon selv...å det er ikke enkelt nei!!!
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 4 måneder siden # -
Takk Pernille !:) Håper bare at dette kan hjelpe meg videre på veien til å bli fri, så jeg endelig kan få leve livet mitt!
Så bra Herbie! Det er begynnelsen på det bedre, men det vil bli tungt! Ønsker deg lykke til med jobbingen
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Ønsker deg masse lykke til! Det er godt å ha noen å snakke med.
Skrevet for 4 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.