Enda en hemmelighet:)
(12 innlegg) (7 deltakere)-
......Skrevet for 4 år siden #
-
Takk for at du valgte å dele historien din med oss, Lita. Det hjelper å få det ut, fortelle om det. Og jo oftere du forteller, jo lettere blir det. Det er igrunn godt å få skrevet det ned...er det ikke? Så du selv kan lese det om og om igjen, og andre kan lese det, og kjenne at: ja...sånn har jeg også det, sånn føler jeg også..så godt at jeg ikke er alene..
Skrevet for 4 år siden # -
Jo det føltes bedre den gang jeg skreiv det, men det varte ikke så veldig lenge. Veldig fint om andre kan lese og forstå at de ikke ar alene, og at det er andre som også sliter.Skrevet for 4 år siden #
-
Om du vil, kan du lese dette: http://www.faenheller.no/index.php?side=kristins-hemmelighetSkrevet for 4 år siden #
-
Hei. Kjære deg. Du trenger virkelig å få komme et sted der noen SER deg og hvem lille du er:-) Og du klarer heller ikke se deg selv tydelig nå. Du bør absolutt ta kontakt med et senter mot incest. Oppsøk hjelp. For dette kommer til å vokse inni deg hvis det får fortsette å vokse. Send oss gjerne en mail hvis du vil ha hjelp til å finne ut hvor du skal gå. Jeg får en følelse av at du er ganske ung og at du har fått alt for mye negativ og ødeleggende oppmerksomhet. Du trenger å få være deg selv og komme tilbake til deg selv. Kom igjen, vi hjelper deg videre fra her!!!Skrevet for 4 år siden #
-
Kjære Lita. Man kan kjenne seg igjen i mange av historiene her inne. Kjenne igjen følelser, tanker, adferdsmønstere, osv. At du nå sier at du ikke vil oppsøke den type hjelp, kjenner JEG meg igjen i. Jeg var også der en stund. Skulle bære det alene, ikke plage noen. Dette skulle jeg komme over helt fint på egenhånd... Men, når du går lenge nok og bærer alt alene, så kommer du til slutt til et punkt, der det smeller.. Dit vil du ikke, tro meg. Jeg synes du skal følge det rådet Rosa ga deg, og få hjelp og støtte. For det trenger du, selv om du ikke vil kjenne på det selv.Skrevet for 4 år siden #
-
Takk, for at du deler historien din! Jeg skjønner at du har opplevd mye vondt som virkelig har satt spor i deg. Du skal vite at det er beundringsverdig at du klarte deg gjennom videregående. Du har mye styrke i deg, det skjønner jeg ut ifra det du skriver, og jeg håper du kan bruke den styrken til å jobbe dg gjennom alle de vonde opplevelsene og minnene. Du forjener å ha det bra!Skrevet for 4 år siden #
-
Det er nettopp derfor du skal gå til profesjonelle folk og ikke de som har nok å bære på. Å ja, man angrer seg mange ganger for at man fortalte det. Men for hver gang du klarer å fortelle om det, dess friskere blir du:-)Skrevet for 4 år siden #
-
Takk til dere som deler historien med oss.Dere er kjempe modige... Selv om vi alle har forskjellige historier er følelser og tanker nokså like. Oppfordrer alle med en uarbeid historie til å søke profesjonell hjelp.For det er vanskelig å klare det alene.. lykke til alle sammen.:)Skrevet for 4 år siden #
-
Det er jævlig sterkt å lese alt dere skriver. Helt sykt at noen kan utsette barn for dette! Jeg synes det er tøft av dere å skrive om det.Skrevet for 4 år siden #
-
Får så lyst til å hjelpe deg. Hjelpe deg til å forstå at det ikke er din skyld. Hjelpe deg å trøste deg. Ta deg inntil meg å vugge deg i søvn. Alt eg kan gjøre er å fortelle deg at eg tenker på deg. Føler med deg. Det er J... at noen skal opleve slikt å ha det slik. Livet kan være ett H..., men vi er nødd til å gå igjennom det. inni deg alle er det ei lita sterk jente som tilslutt klarer å klatre opp att trappa frå den djupeste kjeller. Høres ut som du er nede i kjelleren att, men klatr opp att trappa, det er letterer å klatre opp att trappa, viss du har klart det før. Og da kommer du lengre opp også. Det skal mye vilje til, men inni oss alle er det flust med vilje. Vi må berre finne den rette døra. Det kan være så vanskelig, som berre det, Håper å tror at du klarer å reise deg att og komme helt opp og ut av døra. Ut til friheten, der du kan jobbe med det vonde å legge så mye som mulig bak deg. Stå på jente!!!!!!Skrevet for 4 år siden #
-
Det gjør meg vondt å lese. Har ikke forutsettning for å sette meg inn i hvordan du har det. Men, prøver. Derfor så håper eg at du en dag tar sjansen på å være litt åleine. Det må være bedre enn å bli slått helselaus. Min bestemor hadde alltid så mange ordspråk og godord å komme med. Det var ho som var klippen i mitt liv som barn og tidlig ungdim. "Gammel vane, vond å vende", men att en burde ta sjangsen å hoppe i det. Lett for meg å si. Har du ingen i de nermeste krets som kan hjelpe deg. Du trenger hjelp. Kjære deg ta sjangsen, eg tror du klarer det. husk bak skyen er faktisk himmelen alltid blå. I morgon er det ein heilt ny ubrukt dag, med nye sjangser. Ta demSkrevet for 4 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.