En takk til alle dere som møtte meg hverdag, med et smil å et hei på deg !
En takk til alle dere som lekte gjemt å masse mere, til dere som jeg gikk på
skolen med...til dere som inviterte i bursdag...gjorde hverdagen normal!
En takk til alle dere som ringte på døra mi, som lo å spøkte om alt mellom himmel å jord.
Hvis dere alle bare visste hvor masse det betyr, å ha gode barndoms minner inni hjerte sitt, gode glade minner om noen bekymrings løse timer utenfor hjemme.
En takk til barndommens glade dager, glade annsikter...til dere som gjorde livet verdt å leve. jeg skulle ønske det var noe jeg kunne si, for at dere sku forstå hvor mye det betyr for meg, å ha dere inni hjertet mitt.
Takk til barna i barndommen min, håper dere alle har det godt hvor enn dere er i verden.
En takk til alle mine barndoms venner :o)
(3 innlegg) (2 deltakere)-
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 4 måneder siden #
-
=) jeg liker det du skriver selv om jeg ikke alltid er så flink til å komentere. Så lekent og lett samtidig med dystert budskap.
Stå på
Skrevet for 4 måneder siden # -
Takk
det er ment som en påminnelse til oss som har opplevd dette, at det faktisk fantes gode øyeblikk og, tross alt !
å en påminnelse til de som bare titter innom av ren nyskerrighet, eller for å støtte noen. at ALLE kjenner noen som har vært utsatt for overgrep, å alle de gode tingene som den gang kanskje var ubetydelig, kanskje betydde ALT for noen....Skrevet for 4 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.