Jeg har hele mitt liv søkt etter en hjerte-/sjele-/ bestevenn som kan stå der gjennom ting å være der for meg. Jeg har aldri funnet den, alle bare forsvinner, jeg ser andre har dem.. gjennom tykt å tynt står dem, gjennom alt uansett hva.. så hva er feil med meg? Hvorfor har ikke jeg noen? Hvorfor kan ikke jeg ringe noen når ting er virkelig ille? Hvorfor har jeg ingen jeg bare kan dra til som slipper alt de har i henda for meg om jeg trenger dem? JEG ville gjort det om jeg hadde en, jeg HAR gjort det for folk, men får aldri noe i retur for det.
Hvorfor er det alltid JEG som tar kontakt med folk, hvorfor går ikke det to veier? Hvorfor føler jeg meg så annerledes? Hvorfor er det ingen som faktisk stiller opp samme faen for meg? Jeg føler meg rett å slett ensom.. som om jeg har mistet alt.. jeg prøver å slippe folk inn å resultatet er at de stikker av. Jeg begynner å gi opp!
Alt jeg ønsker meg er en venn som virkelig ER der som jeg kan dele alt med og som faktisk forstår å anstrenger seg, uansett hva, er det virkelig for mye forlangt?