Hei.
er de noen av dere som har erfaring med EMDR. Psykologen min har brukt den behandlingsmetoden en del. Syns de er effektivt, men og veldig slitsom og intenst. Noen som vil dele sine erfaringer ?
EMDR
(4 innlegg) (3 deltakere)-
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden #
-
Ja, min psykolog har også brukt denne metoden. Jeg synes den var veldig effektiv, vanskelig å konsentrere seg i starten men det gikk fort av seg selv. Det påvirket meg veldig, var slik jeg fikk frem sinnet mitt. Så føler det funket bra for meg
Du er tøffere enn du tror!
Skrevet for 1 år siden # -
Min psykolog bruker den metoden. For meg funker det veldig bra. Den beste effekten for meg, er at kroppen min har fått ufarliggjort de vondeste følelsene rundt de overgrepsminnene jeg har. Dette har igjen ført til at nye minner har kommet frem. Det er kjempetøft, men jeg vet det er viktig i prosessen. Jeg måtte ta en pause fra behandlingen da det ble som mest intenst. Psykologen respekterte det og sa det var viktig at jeg sa fra på den måten.
Til høsten skal jeg igang igjen med en intens periode med 2 EMDR-behandliner i uka. Er veldig spent på hvordan det blir.
Skrevet for 1 år siden # -
Takk for tilbakemelding.
Er har og veldig gode erfaringer.. Blir liksom ferdig med hendelsene. Men de verste er at eg opplever de ofte veldig smertefult. Blir så intenst liksom. Føler eg må jobbe så enormt for ikke å dette vekk. Men liker å få ting unna, så sånn sett passer de meg perfekt.Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.