Jeg har det vanskelig for tiden, fryktelig redd. Har hatt denne drømmen som kommer igjen og igjen, drømmer om disse store flyene som styrter. Hvis jeg ikke er med i flyet så står jeg og ser opp mot himmelen, ser at flyet stanser et øyeblikk før det styrter ned i et inferno av flammer og røyk. Har ikke lyst til å legge meg, orker ikke disse drømmene......Betyr sikkert et eller annet, men jeg er ingen drømmetyder, er vel en katastrofedrøm hvertfall....
Drømmer
(7 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 1 måned siden #
-
Hmm... Jeg må si jeg har hatt lignende mareritt selv om flyplass og pistoler og eksplosjon... Ikke spørr meg hvordan jeg skal tyde det... Kansje det flyet er noen som ser deg, men orker ikke bry seg, men vil ikke fordi det ikke klarer takle sannheten om deg? ...
Det med pistoler vet e ikke helt ka menes med i min drøm... bare ett mareritt om at jeg fikk en mann som falt ned fra skyene og skulle skyte meg da jeg var sju år :-O ... Men tallet 27 har brent seg fast siden den gang... Vet ikke hvorfor, jeg lever nå enda... Kansje det var en mening at livet skulle forandres fra da av? Ikke vet jeg... Jeg ble separert, jeg begynte snakke mer om overgrepene da... Men aller helst så ville jeg at den mannen skulle ha kommet å latt meg hvile i fred...
Kansje en forandring er på vei til deg å Carmen? Klem til deg, mareritt og drømmer er noe herk...
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 1 måned siden # -
Jøss, det der minner om mine drømmer. Jeg er konstant på flukt, om det er på en båt, skole, by, eller noe annet. Samme er det, jeg rømmer fra noen/noe. Jeg har alltid med meg noen da, merkelig nok. Jeg får ikke fred liksom.. Hva gjør man når man er lei av å flykte?
Skrevet for 3 uker siden # -
Vel nå har jeg begynt å berabeide traumene fra overgrepene så jeg flykter ikke mere... jeg ble helt utslitt og følte bare for å sovne inn i evigheten, men bearbeidingen og det å snakke om overgrepene har begynt vekke liv i meg, men jeg sover veeeldig mye enda...
Du flykter så lenge du orker og har krefter til det. Men så møter du veggen der kreftene begynner ebbe ut og da må du begynne arbeide med bearbeiding. Det vil på ett eller annet tidspunkt stoppe opp.
Lykke til på veien sorlie <3
Skrevet for 3 uker siden # -
Jeg har bearbeidet lenge jeg Janne
Drivi i 6 mnd. Jeg vil bare finne en løsning på sove problemet mitt, altså jeg sover, men drømmer så ille at jeg er utslitt når jeg vokner
Noe jeg må finne en løsning på, altså løse drømme problemet
Skrevet for 2 uker siden # -
Okai, jeg har drevet på i noen år jeg og drømmene kommer enda, men ikke så intens som i begynnelsen. Hmm... skulle gitt deg ett råd... Bare fortsett å snakke om dem. Jeg våknet inatt av ett horibelt mareritt men da jeg våknet å holdt irundt pusurbamsen min da bare slappet jeg av og sovnet videre. Har funnet noe som fungere for meg, men vet ikke om du finner noe slik? Om typen synest d er greit hold i rundt han når du våkner?
Håper du finner en løsning, men snakking hjelper myeee, men du må ha noen som forstår til å høre på også da. Lykke til <3
Skrevet for 2 uker siden # -
Joda, han er flink på det å få meg til å slappe av
Han er fantastisk på alt det der faktisk. Men jeg må nok finne noe annet også
Skrevet for 2 uker siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.