Må innrømme at jeg er sliten for tiden. Og idag er en av disse ekstra tøffe dagene.
Jeg sov bare et par timer på morgenen idag, ingen ting i natt og nesten ingen ting natt til igår heller.. så kanskje det har noe med det å gjøre.
Hjernen er liksom full av gamle, vonde og veldig ekle minner. Blir kvalm og uvel av å tenke på dem. Dissosierer nesten hele tiden, hjernen er på autopliot. Jeg gjør mange rare ting. Begynte å pusse tennene da jeg skulle ta på meg kontaktlinsene, la osten i skapen på badet istedetfor i kjøleskapet osv.
I tillegg fikk jeg brev fra det sykehuset fastlegen hadde søkt meg inn på, for å få jobbet litt intensivt med historien. Men jeg fikk selvfølgelig avslag. Og grunnen til avslaget er basert på vurderingen til det sykehuset jeg har vært på før. Der hadde de ingen kunnskap eller forståelse, de klarte ikke hjelpe meg, så jeg ble ikke bedre. Dermed mente de at jeg burde ha flere innleggelser. Og den uttalelsen forfølger meg.
Fastlegen min ringte meg idag, hun er en veldig flink lege, er veldig glad jeg har fått en så flink lege. Hun sa at hun var sjokkert over at denne vurderingen var grunnen for avslaget. Hun har også sendt en søknad til Modum Bad også, hvor de jobber med traumebehandling. Men det er sååå lang ventetid der..
Blir bare så utrolig oppgitt og sliten av alt dette her..