Sitat fra sisste dag av turen.
Skrevet på utenlansk pc så derfor alle tegnene.
har velget å sensurere alle navn og by.
heisann. er vanskelig for meg ä skrive dette. enten er dette en spök ifra E********,t***** og k***********. eller sä er dette fakta. eg drakk svärt lite natt til idag (fra den 4 til den 5.) drakk 2 vodka redbull (V-R) hjemme. sä 1 halv V-R og en halv öl ute pä byn, T****** og e****** ble litt sur pga eg skulle spandere den ene runde. men sä glemte eg dem. og bestilte en öl og en V-R (ölen til R******* og V-R til meg(den som ble halv pga knust gladd oppi) sä da ble T******** dritsur pä meg og fikk e****** med seg. eg ble fryst ut og de behandlet meg därlig. eg fant ut at det var pga at eg hadde glemt dem pü den ene runden. eg Blei så drit forbanna og tilslutt T****** 110euro etter eg hadde betalt en ny runde pä dem to og ba dem kose seg. og sä stakk eg eg opp til D******(söt dansk jente som jobber bartender) sä der Drakk eg bare masse vann og ventet pä at hun skulle slutte pä jobb(pä danskepuben i byen vi var i)sä eg kunne fä snakket med henne mens eg fulgte henne hjem. men etter ä ha ventet i ca 4 timer med ä drikke vann. gikk eg hjem. kom inn,varmet opp noe suppe som var igjen i pannen. sä kom E**** hjem. (han var Drita(sä drita at han ikjke kunne snakkke) han spiste opp noe rester som var i suppen. sä gikk han ä la seg. eg gikk ä pakket alle tingene mine för eg gikk ä la meg,derretter väknet flere ganger den natten,men ene gangen begynte eg ä lure. ene gangen klödde det i rompen og eg hadde dynen pä ryggen. eg ante ingenting ( fordi eg skulle jo aldri tro en god venn kunne finne på nokke slikt) og la meg til ä sove videre. sä väknet eg av at t******** kom hjem i 7 tiden
(han hadde värt pä fest med noen danske bartendere pä et utested , sniffet kokain og festet.)
. nestegang eg väknet var när e**** skulle handle frokost pä bakeriet. (väknet da han gikk og när han kom hjem for ä hente penger han ikkje hadde. ga han en 10euro. sä sovnet eg fort.
väknet när han kom tilbake og skulle spise sä igjen i 12 tiden pä dagen.
kjente meg ubekvem i rumpen og gikk ä lurte hele dagen. fikk hele tiden slike smähint om at eg hadde sugd og fättan i rompen osv. flere ganger. idag har värt den jävligste dagen i mitt liv. gä rundt med den "gjengen" en har reist med en hel uke.(bodd med han ene i 5 måneder i jobbsammenheng, og jobbet med de andre i mäneder.)
sä gär de den sisste dagen ä hakker ä ködder seg med at "eg skal fäan i rumpen inatt" og "dusj og bli ferdig sä skal du fä suge meg" osv. og "synd det var todelt seng. for eg trodde eg skulle fä kose inatt". osv. enten er dette en spök som har gätt forlangt. ellers sä vet eg ikkje helt ka eg komemr til å gjøre, ka de kan ha puttet inni rumpen min kan ha vört mye drit. (ifra andre folk på jobben som har fortalt at de har brukt tankost og dokoster osv for ä fä den andre sär i rompen sä han sku tro han har blitt tatt bakfra.) og T******* hadde värt med ä kjöre klinkekuler inni en kompis sin röv. sä dette er muligens en spök. men om ikkje er eg dopet ned. (sikkert noe ifra k***** sin lomme. iomed at han har en töff bakrund og har prövd det aller meste og vet hvordan alt fungerer. sä om det er noe om dop. sä kan han det.
om eg finner ut at dette ikkje er en spök kommer det til ä svartne. rett og slett til ä Klikke for meg. T******* er en slik person som kunne ha funnet pä og gjöre noe slikt. og e***** er en som bare smiler og fölger etter. K***** er vell en slik person som bare stär og smiler og tenker ut nye ideer som kan gjöre alt mye verre. no gikk eg ut etter ä ha sittet inne pä resturante med dem(som var et reint Helvette). gikk opp pä rommet, og e**** gikk inn med dem andre. eg snek meg ut og der hörte eg et voldsomt latterbröl fra dem alle. gikk ut av hotellet og no sitter eg pä en pc pä et annet hotell rett bortenfor.
vet ikkje helt ka eg skal gjöre. tör nesten ikkje gä tilbake. og tör ikkje ä ikkje möte opp. har ingen sted ä sove og alle tingene mine er der. 98% av meg nekter ä gä tilbake. mens 2% vet de mä.
i de sisste dagene etter turen har han eg bor med småhintet litt og. Hater det. blir helt paranoid. aner ikje hva som kan ha skjedd eller hva.
og når eg kom på det no så var meg og han ene på byn 2 dagen. så stakk vi innom et striptease hus. som viste seg var et horehus. den kvelden husker eg lite. bare deler. drakk så sinnsykt mye. så vet ikkje hva som kan ha skjedd. men våknet dagen etter med 20 euro i bokseren. han andre sa at vi ikkje hadde kjøpt eller gjort nokke med noen av dem der inne.
det verste e at eg skal se dem på jobb hver dag. og om dette kommer ut der, om noe har skjedd så frister det å slutte i drømmejobben og flytte til en annen by langt vekke. aner virkelig ikkje ka eg skal gjøre. hver gang eg tenker på det blir eg et nervevrak. har sittet å stirret i veggen i mangen timer. og om det skjedde nokke den kvelden eg var så drita at eg ikje husker noe, og dem har holdt det for demselv helt til sisste dagen får å så si noe så hele uken ikjke hadde vært ødelagt for meg. eller ka som er greien. takkler ikkje dette mere. må gjøre noe. men KA ?