Er redd for at barna mine skal finne ut at de er jeg som har skrivet dette.Di skal ikke vite dette. Så nå sletter jeg.. Det har stått her lenge nok.
det er så vondt
(7 innlegg) (5 deltakere)-
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden #
-
Auuu! Husker smerten! nei vil ikke! Hva tenkte han på? Ingenting, bare gjorde det! Syking!
Det er over nå, aldri mer!
Klem til deg verdifull
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 1 år siden # -
tenker bare på sin egne nytelse..
ÅÅ
tårene mine renner
Livet er for vondt!Skrevet for 1 år siden # -
Kjære Verdifull.
Ja, det er vondt.. Vondt å kjenne det, huske det og vondt å lese at andre har det slik.Husk at du er helt normal, slik du reagerer, slik kroppen din reagerer, enten det er vondt eller godt, så er det også helt normalt. Kroppen reagerer automatisk, uten å spørre på forhånd. Det betyr ikke at du likte det, ville det eller var med på det. Du er normal, det han gjorde var ikke normalt, det var helt feil, galt og grusomt mot et uskyldig barn.
Du er heller ikke alene om å ha det sånn. Tror der er skrevet andre innlegg om dette med gode følelser under overgrep. Men det er vel noe av det vanskeligste å snakke om. Masse skamfølelser rundt det der..
Syns heller ikke du syter, du sier bare hvordan du har det. Og det er bra at du gjør det, at du forteller og deler alt det vonde. Du skal ikke gå med det selv.
Enda en klem til deg, Verdifull. (og du er virkelig verdifull!)
HUff Verdifull....så vondt å lese...så vondt å vite akkurat hva du skriver om...varme klemmer til deg kjære venn !!
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
tusen takk! takk at dere er her for meg! jeg trenger dere!
<3verdifull<3
Utrolig sterkt skrevet... vondt å lese... men godt, at noen tør
Nattaklem
"Ta tilbake makta!!"Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.