Det er da så lite liv her?
(5 innlegg) (5 deltakere)-
Synes det er så få som skriver på forumet for tida? Da jeg fant forumet i fjor høst synes jeg det var mye mer liv her. Er det våren som gjør at mange tenker på andre ting, eller er det bare sånn at det går opp og ned med interessen og aktiviteten på forumet? Skulle ønske det kunne bli litt mer action.
Skrevet for 2 år siden # -
Det er litt lite aktivitet her ja... Merker at det gjør at jeg ikke tørr å ta forumet helt i bruk. Tror jeg blir litt redd for at jeg skal begynne å regne med det, at jeg kan finne noen her når jeg plutselig trenger det veldig - men at det skal være tomt her da. At ingen skal svare. Og det er jeg fryktelig sårbar for - å føle seg som luft, at ingen svarer på at en finnes - så da begynner jeg liksom ikke å involvere meg i forumet i det hele tatt.. Eller jeg prøver kanskje litt nå. Men vi får se... Flere som har tenkt noe lignende?Skrevet for 2 år siden #
-
Faktisk, ja, så har det med den lyse årstid å gjøre:-) Hvert bidige år har det vært mindre aktivitet på websiden når sola og våren kommer. Det kan kjennes litt leit. Men det er jo fint også da at folk nyter livet litt mer i den lyse årstiden. Vi grubler og tenker på vonde ting mye mer i den mørke årstiden. Så om det blir mindre aktivitet her så har det ingenting å si... Det er folk innom her og innleggene blir lest, men aktivitetene roer seg litt:-) God sommer til alle.Skrevet for 2 år siden #
-
Jeg er her jeg og:-) Men det er ikke alltid jeg orker å skrive, eller føler at jeg har energi til å svar. Noen ganger har en nok med sitt eget, nok med å holde hodet over vannet.Skrevet for 2 år siden #
-
Jeg har vært innom her en del ganger før, men ble medlem først idag
Jeg er litt redd for at jeg skal si for mye å skape mer trøbbel enn nødvendig, men jeg må bare prøve holde igjenn...
Det er bra å vite at jeg kan finne noen som forstår hvordan jeg har det, likevel om jeg vandrer alene med min sekk på ryggen.Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.