Hvordan går det Pernille? Håper du klarte å snakke med terapauten din om hvor vanskelig dagen har vært. At du fikk tømt deg litt. Disse vonde dagene er tøffe.. Men vi må vel igjennom dem også..
Var en sterk sang, det der.. Gikk rett hjem, for å si det sånn.. Er jo akkurat slik det er. Har mange ganger tenkt som den lille jenta, skulle ønske jeg aldri var født, jeg ba aldri om det.. Er heller ikke så altfor lenge siden jeg gikk med tanker om at jeg ikke orket mer. Men jeg klarte å komme til et vendepunkt, heldigvis.. Er godt å ikke ha de tankene lenger, selv om dagene kan bli veldig vonde og veldig intense.
Litol, jeg tror du vil greie dette her, når du har gitt deg tid, tatt det i ditt tempo.. Har troen på deg! Og det er godt å kunne øve seg her inne. Jeg syns ihvertfall du bidrer!
Jeg driver jo å øver meg her inne jeg også. Er heller ikke vant med å snakke så åpent om ting til flere. men må jobbe med det, slik at jeg kan klare det i "den virkelige verden" også. Men ikke før jeg er klar..