Brev til Far ( min indre drapsmann)
(4 innlegg) (3 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Det første som slår meg: Du har nicket Pysa. Hva i all verden finnes ved deg som er pysete? Det du har skrevet nå, det du har beskrevet, det vitner om en enorm styrke og om uovervinnelig mot. Nei, du er ingen pyse, du faen så sterk at jeg har lyst til å gråte!
Jeg leste brevet ditt nå. Noen ganger måtte jeg lese setningene om igjen, bare for å forsikre meg om at jeg leste riktig. Dette er så fælt, for et barn å oppleve dette, grusomt. Det skulle ikke gått an at voksne mennesker gjør slikt mot barn. Og avslutningen din er jeg enig i. Om jeg får lov til å skrive det så tenker jeg også; Måtte han brenne i helvete, igjen og igjen.
Jeg syns det er ufattelig sterkt av deg å dele denne historien, denne biten av din historie med meg og oss her på forumet. Jeg syns det er rørende å lese kampen din mellom linjene, ikke fordi det er så innmari fint, men fordi jeg får troen på mennesket igjen, på styrken mennesket har i seg. For du, du har styrke du.
Jeg er målløs når det kommer til hendelser, metoder og tortur du beskriver. Jeg fatter bare ikke at noen kan gjøre noe slikt mot et barn, sitt eget barn! Hvordan?
Jeg kjente jeg fikk vondt i magen da jeg leste, den vonde klumpen som kommer før man begynner å gråte. Med det mener jeg ikke at du ikke skulle har skrevet, for det mener jeg så absolutt ikke. Det er så enkelt at jeg kjenner at jeg er tilstede i det jeg leser og føler så inderlig med det lille barnet, samtidig som jeg beundrer motet og styrken til den voksne dama som skriver dette.Dette var sterk kost å lese, da kan jeg bare tenke meg hvordan det må ha vært for barnet å oppleve det!
Igjen, jeg blir målløs. Du tar livet ditt tilbake du, du stirrer jævelen i øynene og ber han krympe seg. Og måtte han gjøre det, han og alle de andre som han lot komme til. De burde knele i skam, og du, du burde hyle av stolthet for hva du har klart å leve med og gjennom.Noen ganger vil jeg bare holde rundt et menneske, fordi ordene ikke strekker til. Og nå vil jeg i grunn det, se deg mildt i øynene og holde godt rundt deg, som et slags bevis på min respekt for deg. For noen ganger, da finner man bare ikke de riktige ordene.
Skrevet for 1 år siden # -
Oj, tusen tusen takk for en flott og god kommentar! Jeg har slitt lenge med "de forbudte orda" og nå triller de bare ut. Noen ganger uten tanke for hva sjelen tåler av de...men de kommer når den lille jenta vil ha trøst, vil fortelle eller reddes. Hun hadde bestandig håpet om at noe skulle bli bedre. Og mens livet gikk sin gang og hun ble eldre og kom seg unna...traff hun også på motet! Je er forsatt litt skeptisk til detta "motet", men det var ubrukt når jeg fant det...så jeg må jo teste det!
Skrevet for 1 år siden # -
for ett kjempe sterkt brev..
du er kjempe tøff som klarer å skrive ned så mye.
så mye som du har opplevd i ditt liv, ett barn burde aldri oppleve noe slikt.
du var så uskyldig og han ødla så mye.
du er sikkert en fantastisk mor, det kan du være stolt over.dette var så sterkt, har hørt om noe lignende, min bestevennine og en god del fra min historie.
men er utrolig at det fins flere en to så syke menn i denne verden, men uheldigvis er de flere enn det.
jeg vil bare si at jeg syns du er kjempe tøff, stå på. du er helt fantastisk..Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.