Hei.
Nå er de lenge siden jeg har skrivet noe her inne. Det er fordi jeg har vert på ferie :)... og fordi psykologen min har rådet meg til å være forsiktig med å legge for mye ut på en åpen nettside. Dette fordi overgripere kan gå inn og lese historiene våre , og får tips til hva di kan gjøre. Og kanskje enda verre. Di kan legitimere de di gjør når di leser om andre som har gjordt/gjør de samme som dem. De er grusomt å tenke på synes jeg..
Men jeg savner dere.. Savner responsen dere har gitt meg når livet har vert som mørkest. Savner felleskapet! For jeg kjenner et felleskap med dere. Derfor vil jeg fortsette å være her. Fortsette å skrive , og kommentere.. Men jeg kommer til å unngå for mange detaljer, og beskrivelser
Men jeg er med i ett annet nettverk. Ett lukket, trygt et for oss som har opplevd seksulelle overgrep. Blalys.no heter de. Det er sikket flere her som er medlemmer der. Men de skjer lite der for tiden, så jeg har nesten gitt opp å skrive noe der. Kjedelig når en ikke får respons. For jeg trenger dere! Vi trenger hverandre...
Mange klemmer til dere alle fra meg!!:)