Bil
(3 innlegg) (3 deltakere)-
'Heihei søta. Hopp inn da, så kan vi prate om oppdraget ditt. Det er veldig fint at du stiller opp.' Jeg setter meg inn og bilen kjører opp noen bakker og innover i skogen mens vi prater. 'Vi kan dra på hytta mi og prate om det' sa han, greit det tenkte jeg og smilte. Han kjørte inn på en parkeringsplass og parkerte der. 'Ta av deg klærne og sitt stille' sa han. Jeg ville ikke, bare så ut av vinduet og latet som jeg ikke hørte noe. 'Hør etter og ta av deg lille venn. Dette skal bli gøy' sa han. 'Jeg vet dette blir din første gang,' Jeg så det i øynene hans at dette kom han til å like, men var litt mindre sikker på at jeg selv ville like det. Han så truende på meg, 'bare ta av deg klærne så skal vi kose oss, søta'. Jeg kjente meg varm i kinnene og følte han ville drepe meg om jeg ikke hørte etter ham. Jeg gjorde som han sa, tok av meg klærne og satte meg helt stille i bilsetet. 'Sånn ja vennen, du pen kropp du har'. Han smilte, tok fram tau fra baksetet og bandt hendene og føttene mine fast i bilen... ...Han gjorde sitt, brukte gjenstander som dildoer og slo meg hver gang jeg sa det gjorde vondt og ville han skulle slutte. Det gjorde virkelig vondt å bli brukt på denne måten, men jeg vet ikke om detter er overgrep, voldtekt eller bare sex... Siden mannen var 27år og jeg var 15år Jeg har hatt flere opplevelser innen sex som har vært verre enn dette, men det er hendelser jeg ikke engang forteller anonymt på nettet. Jeg er ganske sjenert når det kommer til dette området nå, men er blitt sammen med en utrolig kjæreste som tar godt vare på meg og tar det med ro og venter på meg. Godt å få det ut
Skrevet for 3 år siden # -
Hei pokerface. Jeg leste historien din og ville helst bare få tak i dette svinet å kastrere han på flekken. Selvfølgelig er dette et overgrep, på alle verst tenkelige måter. Du var bare 15 år, han var voksen og visste utmerket godt hva han gjorde mot deg. Jeg klarer ikke å fatte at mennesker kan være så ondskapsfulle, at de tenner på å mishandle ei jente på den måten. For det var jo nettopp det han gjorde. Du skriver du har opplevd flere hendelser som dette, som du ikke vil skrive her anonymt. Da tør jeg ikke tenke på hva du har vært igjennom! Men det var veldig bra du klarte å skrive litt, selvom det gjør vondt, så må du huske at det alltid må gjøre litt vondt for at det kan bli bedre. Ønsker deg velkommen inn hit
Håper du etterhvert ser at her inne hjelper vi hverandre. Det å dele erfaringer og tanker er en del av bearbeidelsen man må igjennom.
Hilsen Pia :blush:Skrevet for 3 år siden # -
Pokerface:Hvorfor holder du munn,gå til sak mot dette.Lar du en fremmed mann leke med din egen kropp? Gå til politie,få dette til en stor sak og få dden lille pedoen fengslet,INGEN absoloutt INGEN skal røre din kropp om du ikke vil det.Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.