Anmeldelse fra overgriper for trakassering
(8 innlegg) (5 deltakere)-
Jeg leste nylig en bok om seksuelle overgrep, der forfatteren var anonym. Grunnen til det sto i boka; at det var enklere for en overgriper å anmelde for trakassering enn det var for et offer å anmelde en foreldet overgrepssak. Er det virkelig tilfeller hvor overgriper nekter, og heller anmelder offeret for trakassering? - Offeret har jo som regel ingen beviser for det som har skjedd, annet et det h*n forteller selv ut fra egne minner og erfaringer.Skrevet for 3 år siden #
-
Det ville vært helt utrollig om dette var tilfelle - hadde vert ineresant om det hadde finnes noe statestikk på dette...Skrevet for 2 år siden #
-
Jo det kan stemme det ja. Har også hørt noen lignende. Og det er helt uakseptabelt og idiotisk og så feil, så feil. Her prenter vi det inn i hodet til overgreps offer - det er bra å snakke, det er bra å fortelle, overgrep skal ikke ties ihjel, men snakkes ihjel....å så når offer gjør det vi mener - snakke - fortelle - da kan de bli saksøkt av overgriper. Det er en syk verden vi lever i! Blæ!Skrevet for 2 år siden #
-
Jeg driter nå i hva han kommer til å gjøre. Jeg lyver ikke å MIN SANNHET kan han ALDRI ta fra meg!Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden # -
Så sant som jeg skulle sagt det selv - stå på Janne-HelenSkrevet for 2 år siden #
-
For en utrolig provoserende tanke! Men kan godt tenke meg at det stemmer.Skrevet for 2 år siden #
-
Ja, nå leser jeg i avisa at "Lommemannen" har anmeldt en av dem han skal ha misbrukt, for falsk forklaring. Tenk på det; her er han mistenkt for å ha gjort overgrep overfor opp i mot 100 barn, og så har han guts til å gå til å anmelde en av dem. For en verden....
Skrevet for 2 år siden # -
Ja verden kan være råtten og veldig, veldig urettferdig, det skal være sikkert og visst! :secret:Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.