Er visst en dårlig periode dette her. Har jo hatt det sånn før, mye verre også, så jeg vet jo at det sikkert går over etter hvert. Men det er frytkelig tøft når det står på..
Har så vanvittig mye angst for tiden. Det er vel PTSD'en som tikker hodet frem igjen. "Økt årvåkenhet/ skvettenhet" heter det så fint, der de besrkiver symptomer på det. Tenk om det bare hadde vært så enkelt, tenk om det bare hadde vært et ord, noen bokstaver skrevet tilfeldig etter hverandre..
Alle lyder, helt fra de små "normale" lydene fra tv'et, til de uforutsigbare lydene av datteren til husverten som hopper rundt på gulvet over meg, de gjør at jeg skvetter og hjertet banker noe vanvittig. Det gjør nærmest fysisk vondt et sted inni meg som jeg ikke helt vet hvor er.
"Et angstanfall kan føles veldig virkelig, man kan nesten tro at man kommer til å dø av det, men det gjør du ikke!" husker en sykepleier sa det til meg en gang. Jeg syns bare det ble for teit, hadde hun noensinne hatt det slik? Neppe..
Det kommer jo som regel når jeg skal legge meg også. Og hvordan skal man få sove når hjertet banker som sinnsykt, man har problemer med å puste og man skjelver som en som har frosset i flere timer? Det er nesten umulig..
BLÆÆÆÆ... Blir gal av alt dette her.. Håper det snart blir litt lettere..