Akkurat nå er jeg så preget av mange følelser. Forvirring, sorg, smerte, skam, fortvilelse... I går kom det fram nye minner. 28 år gamle minner, som jeg aldri har klart å ta frem før. DEn lille jenta inni meg , har ikke vågd. For hun kjente på så mye skam, så mye angst, så mye smerte. Men i går kom det altså. Og bare de at de fortsatt kommer nye minner, nye episoder med nye overgrep er vondt og fortvilende. Orker ikke mer.. Men det er vist ingen som spør hva jeg orker.og den lille jenta vil fortelle... Og det var i alle all ingen som spurte henne om hun ville .. Nei, det var bare til å ta seg til rette. Bruke, nyte ,plage, pine. Det som vart et sjokk for meg i går, var at jeg har enda en overgriper. Enda en gang var di to... Enda ein runde med bilder og filming. Enda ein gang måtte jeg oppføre meg som en hore under fotograferingen... Enda ein gang to voldtekter samtidig. Enda en gang munn og vagina samtidig..HUFF.Auu, nei!!! Jeg kjenner på skam, men øver meg på på å si : Jeg var et offer. Disse mennene er syke, gale, Pedofile. DEt er ikke min skyld!- Prøver å få de ned i hjerte, men de er vanskelig. Men kjenner jeg er på vei i rett rettning..
akkurat nå!
(5 innlegg) (3 deltakere)-
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 3 måneder siden #
-
Jeg føler med deg Verdifull.. Er så vondt når der dukker opp nye, vonde minner. Blir ofte helt sprø selv. Tar det aldri slutt? Og det gjør vel kanskje ekstra vondt når man skjønner at man har enda en overgriper.. Er vonde, såre ting dette her. Hun jeg snakker med fra SMI pleier å si til meg at jeg må huske på at for hvert nye minne som dukker opp, så er det også ett mindre minne gjemt og glemt. Kanskje en dårlig trøst, når man står midt oppi det, men det hjalp meg litt å huske på det..
Men det er IKKE din skam, og ihvertfall ikke din skyld, uansett. Det var dem det var noe galt med. Som du selv sier, de er syke i hodet som utsetter små barn for sånne grusomme ting.. Du var et uskyldig barn og en overlever!!
Sender deg en klem..
Skrevet for 3 måneder siden # -
takk Mayalille.
Takk for oppmuntring! treng de..:) ja, de t er ei god trøst. Eit minne mindre å gå inn i!
klem tilbakeSkrevet for 3 måneder siden # -
Forferdelig vond lesing... Det er urettferdig hva små barn skal måtte gå igjennom
Klem til deg!
Du er tøffere enn du tror!
Skrevet for 3 måneder siden # -
ja, de er urettferdig! og heilt sprøtt at de skjer
Skrevet for 3 måneder siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.