Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Å treffe overgriperen igjenn...
(2 innlegg) (2 deltakere)-
Jo så måtte det skje. Nå som alle i huset vet det, likevel så "glemmer" de andre å si ifra at han er her og du får sjokket. Plutselig der står han i gangen, uanmeldt for min del. Ser på klokka tenker, når og hvor er de andre i huset, de vet jeg IKKE vil være alene i samme rom som ham! Hvordan kan de være sååå slemme?!!! De forstår ikke, tenker ikke, vet ikke, bryr seg ikke... Jo de er familen den blinde! Jeg trodde jeg skulle ramle ned trappa, men ble lammet, bare gikk som den vanlige zombien rundt, tankene flyr. Kommer det noen andre inn snart? Hvor lenge må jeg være alene med ham igjen? Klaustrofobi! Vil ikke! Nei sier jeg! Kroppen skriker, og marerittet kom i natt igjen... Jeg har sagt mitt og gjort mitt, dreper han så får det gå på deres samvittighet fordi de ikke beskyttet meg, men ham i stedet! De vet jo, men tror ikke! Tomhet! Å være ingenting!Skrevet for 2 år siden #
-
Du er alt det han ikke er - du er så mye bedre enn mennesker som kan få seg til å gjøre noe slikt... Det er de som er de største svikerne...Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.