Å drømme om overgrep
(7 innlegg) (4 deltakere)-
Jeg har aldri drømt om overgrep, og det gjør at tvilen min blir sterkere. Tvilen på at det er sant. Jeg trodde det var vanlig å drømme/ha mareritt om overgrep, er det ikke det? Er det jeg som tar feil, eller?
Skrevet for 2 år siden # -
hei hei lillejenta=) jeg har heller aldri hatt drømmer eller marertt om overgrepene. Men selv om jeg ikke husker mye er jeg helt sikker på at det jeg husker er sant. Kan begynne å tvile av og til, men innerst inne vet jeg at det er sant.Skrevet for 2 år siden #
-
Takk for at du svarte bare meg. Da er det kanskje ikke så unaturlig likevel da, og gir ikke tvilen noe næring egentlig.Skrevet for 2 år siden #
-
Jeg drømmte ikke om det før. Men når sannheten kom opp til overflaten, og folk fikk vite. Da satte det noe i gang i meg. Masse av mareritt.Skrevet for 2 år siden #
-
Det høres ikke noe særlig godt ut Lita. Takk for at du svarte meg. Blir på en måte lettet når jeg hører at det er andre som heller ikke drømte om overgrep. Da er jeg kanskje ikke "gal" og husker feil alikevel.Skrevet for 2 år siden #
-
Jo man kan det. Mareritt, noen ganger har det sådd tvil om sannheten, men jeg VET faktisk at det har skjedd. Likevel om det har tatt lang tid å akseptere at det har skjedd. Forstå at det har skjedd. Fortelle det til andre rundt meg hva som har skjedd. Men å bli trodd sitter langt inne for meg... Marerittene har kommet tilbake som en syndeflod.. Ikke en dag uten at jeg tenker på hva han sa og hva han gjorde. Blæ!! Få det til å slutte! La meg være i fred!...Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 2 år siden # -
Høres ut som at du har det vondt Janne-Helen. Og slike mareritt må være fryktelig å kjenne på. Håper at de en dag vil la deg være i fred slik at du får det bedre. Gir deg en klem..hvis du vil.Skrevet for 2 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.