Tenker dette temaet passer fint nå. Hvor lenge har du kjempet din kamp for å bli trodd på det som din overgriper har gjort mot deg?
Jeg har kjempet siden jeg var 6 år. Da fikk først mor vite og en barnevakt, men tok det slutt?... Nei da... Da jeg var 12 så sa jeg ifra igjen, men ble det slutt da? ... Nei da, hun ba meg tie om det, så han fikk komme igjen å true meg, torturere meg enda litt til... Fikk jeg kjæreste i -99 som varte ... noen måneder, da tok det slutt til høsten 2001. I 2000 hadde jeg fortalt til noe via nettet og lagt ut åpent om hva som hadde skjedd meg, men ingen våknet nok til å ta tak i det for å stoppe han... I 2001 ble jeg gravid å måtte ta en abort... Kinkie saken da var jeg vet fortsatt egentlig ikke om overgriper eller den eksen jeg var gift med også senere var far til det barnet... Men våren 2002 fikk eksen vite om dette per brev og forholdet ble gjort slutt på. Jeg ville gå til psykolog og sa til min mor at jeg ville og da sa hun, "nei det får du ikke lov til".. Ka i farsken tenkte jeg? Jeg er da 22 og bestemmer vel selv nå? Nei da han hadde pant i gården myee mer verdt en lille meg... Tusen hjerters takk hele bunten sier jeg nå da! Jeg gikk likevel til psykolog, der var det veldig viktig å gå videre i livet, så hun skulle hjelpe meg få til å fungere med ett forhold... Hva slags psykolog hjelp det var vet ikke jeg... Uansett endte med at jeg kom sammen med den eksen jeg hadde i england, og fikk en sønn, ble gift og flyttet til øya og huset der overgrepene skjedde... I mellomtiden hadde eksen satt ut selvmordtrusler mot meg også, hvis hva ett eller annet, hvor skulle jeg gjøre av meg, skal broren min drepe meg eller jeg få skylda om han eksen drepte seg selv å?... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Den gærne syke verden jeg lever i... Ble skilt i 2008 etter høsten 2007 ble separert... De der på gården fikk etterhvert vite ka overgriper hadde gjort, de så spøkeslesaktig på meg, mor bare fortsatte å gjemme seg bort... Reaksjonene var sånn, eldste bror "galskap" og tok hunden og sprang til skogs. Minste bror satt å bare litt traumatisert sjokktilstand og var ikke helt sikker på ka han skulle tro, han fikk vite om ett par episoder der jeg hadde gjort ting mot han e ikke skulle ha gjort, "kysset han", men jeg oppdaget kor gærnt det var og stoppet det selv... (må tro det bærer nag langt inni meg du...)... Da e sa det til far ble e belymra om han skulle dra samme veien som bestefar da han døde av hjerteinfarkt når e var 7... men det gikk heldigvis bra for han, men reaksjonen fra hans side var mer beskjeden enn e trodde ville skje, han bare satt der og nikket på hodet og sa jaha... ??????? Er jeg din enste datter eller har du skjult en annen en for meg ett annet sted, helt okai det han hadde gjort????
Da han endelig ble anmeldt ca 1 og halvt år etter at de alle hadde fått vite det ble alle helt så sjokkerte på at jeg hadde anmeldt han, men om sjokket var så stort at han hadde innrømmet det vet e ikke, for han får fortsatt bo der i huset og snakker med ham og hele greiene. Kansje på grunn av panten han har i gården? Men HALLLO! Hva med meg da? Er ikke her, fortsatt ikke skjedd noe som helst mot meg??? Han stakk ikke fingrene opp inni meg da jeg var 4-5-6 etc år? Han har liksom ikke truet meg, holdt meg fast, gitt meg brannsår, voldtatt meg eks antall ganger og arr i sjelen for livet?...
Nå er det advokatenes tur og dommerenes tur til å skulle tro på meg... Får han ikke mer enn 2 år da blir det rabalder langt utenfor verdens fire vegger!!!!
Se der er min historie, hvor lenge har du kjempet din kamp?