2 bøker jeg vil anbefale
(5 innlegg) (4 deltakere)-
Disse to bøkene vil jeg absolutt anbefale andre å lese. Jeg lånte dem først på bibilioteket, og kjøpte dem etterpå. De koster ikke mye, og er små og lettleste. De er utrolig bra, støtter og styrker når det er tøft, og gir meg et klarere syn på ting når jeg har en bedre periode. Les dem, om du orker: Ta livet tilbake (Ellen Bass og Laura Davis): En førstehjelpsbok for menn og kvinner som ble seksuelt misbrukt som barn. Det var ikke din skyld! (Monica Bakke): - En bok til incestutsatte.Skrevet for 3 år siden #
-
Takk for tips om gode bøker- skal bestille dem umiddeltbart! Har perioder hvor jeg leser alternative bøker, og de har hjulpet meg en masse - så nå gleder jeg meg.Skrevet for 3 år siden #
-
Kaster meg på jeg også. "Tilbakereisen" er en bok som er utrolig fin. Jeg er ikke helt ferdig med den, men jeg ble veldig overrasket over hvor mye den har påvirket meg til nå. En spesiell bok, den er skrevet av psykolog og pasient som jobbet over noen år, om det å være utsatt. Bra bok
Skrevet for 3 år siden # -
Det var ikke din skyld! (Monica Bakke) ! Denne boka har jeg lett etter. lånte den på SMI en gang for lenge siden, og husker den hjalp meg veldig. Huska verken navnet på boka eller forfatteren
Tusen takk
Skrevet for 3 år siden # -
Var ikke den jeg trodde alikevel
men kjøpte den og liker den veldig godt...
Fant tilslutt den jeg har lett etter så lenge
Den heter;
Vet du hva det koster? -Lindberg, Unni Wenche | Schantz, Bodil von
Anbefaler den på det sterkeste!Skrevet for 3 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.