Hei
Vet at 17-mai kan være en vanskelig dag for mange,kanskje en dag som man bare må komme seg i gjennom. For meg innebærer det en del ting jeg hater, som å pynte seg, familie, ja ikke en helt grei dag, men tar likevel sjansen på en liten 17-mai hilsen til dere, ha en så fin dag som mulig i morgen, om dere velger å feire dagen eller om dere velger å hoppe over hele 17-mai, kan være fornuftig det og noen ganger,ta vare på dere selv hvertfall
Carmen
17-mai
(14 innlegg) (6 deltakere)-
Skrevet for 1 år siden #
-
Takk det samme, Carmen. Ha en så fin 17. mai som mulig alle sammen. Ta vare på dere selv.
Klem til alle som vil ha!
Skrevet for 1 år siden # -
Ja :o) ønsker alle en hærlig 17 mai !! for meg er det en vanskelig dag....MEN jeg har bestemt å lage NYE GODE minner som skal bevares i hjertet mitt!!! så i morgen skal det ropes HURRA !!!!
Taushet er overgriperens beste venn....Skrevet for 1 år siden # -
Jeg hater 17. mai og sitter å gråter over morgendagen nå. Skulle så gjerne hoppet over den, men det kan jeg ikke gjøre pga mine barn
Ønsker dere alle en så fin 17. mai som mulig.
Klem til deg lillejenta....ikke lett det derre...har noen grøsselige minner fra den dagen friskt i minnet! prøver å overbevise meg selv om at i morgen blir DAGEN da jeg lager gode minner for meg å familien min.
Huff Lillejenta.. Er ikke lett dette her.. Sender deg en klem jeg også.
Vet ikke jeg kan si så mye som kan hjelpe, for vet hvor vanskelig det er med gamle vonde minner. Du får prøve å si til deg selv at det var da og nå er nå. Det som skjedde da vil ikke skje idag. Du er voksen og på et helt annet sted.. Men som sagt, vet at det er fryktelig vanskelig, skulle øsnke jeg kunne gjort noe mer for deg..
Hei Lillejenta
Uff, synes det er veldig leit at du synes det er så tungt, kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg en forsiktig trøsteklem. Jeg burde vært i seng for lenge siden men orker ikke legge meg for da kommer 17-mai så fort, hvis du skjønner hva jeg mener.Skrevet for 1 år siden # -
Takk for klemmene, de varmer
Skulle vært i seng jeg også, for å fått mest mulig hvile før en anstrengende og lang dag. Men som deg Carmen, så vil jeg ikke at dagen skal komme.Klemmer tilbake til dere alle.
Dagen er fort overstått igjen også.. prøv å tenk på det. I morgen, på denne tiden, da kan du legge deg og så, når du våkner, da er dagen over!
Håper du får sove til slutt..
God 17. mai til dere alle. Dette er første gangen jeg feirer 17.mai etter at jeg begynte å huske traumene. Det er rart. For jeg har aldri likt 17.mai. Har i grunn håpet at vi fort kunne spole forbi. Men forstår ikke riktig hvorfor. Er femdeles usikker på hvorfor. Men har kjent på angsten for 16. og 17. mai i lang tid. ( hadde busdag 16.) Har aldri likt bursdagen min heller.og de forstår eg meir på hvorfor. men de e rare greier. I natt våkna eg med mye angst. Men sto opp og tenkte at nå må eg lage gode minner for barna mine. Og til no har det vert ein god dag. Prøver å glede meg over at di har de bra. Håper å lage gode tradisjoner. Men de er vanskelig. Hvorfor er det vanskeligere med 17.mai enn med jul, f.eks? Eg forstår de ikke. Kanskje noen vet? Må gå å varnme rømmegrøten :). Klem til dere alle
lyset er sterkere enn mørket!Skrevet for 1 år siden # -
Er glad det er over jeg, ble tøffere enn jeg trodde
Er også glad det er over. Fikk skikkelig angst inne i byen idag. Altfor mange mennesker for nært innpå.. huff.. Det gikk bedre etterhvert da, men nå er det over for denne gang.
Syns imidlertid ikke denne dagen er den verste, jeg har et mye verre forhold til julen. HATER den, rett og slett. Spesielt alle pakkene som kommer til meg, selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha dem..
Ha en fin kveld alle sammen, imorgen er en ny og for håpentigvis bedre dag!
Lurer på om angsten for disse spesielle dagene kommer av at det var fri-dager ? mere tid med overgriper....familie sammenkomster,tilstelninger....jeg vet for meg at alle disse fridagene betydde smertefulle opplevelser, lørdag å søndag var hat dager....sommerferien,påsken, julen og alle de andre fridagen var forferdelige..da var HAN hjemme...mamma jobbet eller sov på sofaen så det var bare han og meg alene sammen...
*grøss*
Men klarte å ha en god dag i går :o) hadde bakt kaker , vi gikk i tog å var med på aktiviteter på skolen etterpå. nå er det på tide å lage gode minner!!!Skrevet for 1 år siden # -
17 mai er ikke noe værre enn de andre dagene for han forgrep seg først å fremst når de var i fjøsen og det skjedde 365 dager i året om han ville det, eller jeg var der i huset... Hater bursdag og jul mere, på grunn av gavene, men også av alle løgnfulle ansiktene som satt rundt meg, overgriper, mor og alle de andre som satt der med andre løgner som jeg enda vet om, men tror fleste av de ikke vet... At de kunne sitte sammen og fortsatt lyve som de gjorde for noen år tilbake skjønner jeg ikke! ??? De er helt skrulllette i toppen hele gjengen! Han har LIKSOM ikke gjort noe han da? Hadde de fått visst alle detaljene tror jeg de ikke hadde turt se meg i øynenen EN gang til samme ka! Skyld å skam for ett svik, hvis de har en dråpe menneskelighet igjen i seg da...
Det var en flott dag i går, likevel om det var noen regndråper å kjenne på så var det kjempefint
Laaangt tog og mange mennesker flott
Bunaden på
Prøvde ikke tenke på menenskene som omgikk meg for en dag. Sånnn der disosiasjon igjen. Klarte det tåelig bra
Puster enda
Spiste kake, is og bacalao, nam det var godt
Lev idag, lær fra gårsdagen og la morgendagen bli en god dag
Skrevet for 1 år siden #
Svar
Du må være innlogget for å skrive.